یک شاخه رز ...یک شعر ... یک لیوان چایی

تا نگاه میکنی وقت رفتن است ناگهان چقدر زود دیر میشود

یک شاخه رز ...یک شعر ... یک لیوان چایی

تا نگاه میکنی وقت رفتن است ناگهان چقدر زود دیر میشود

کمی هم درباره عشق...

اریک فروم روانشناس امریکایی میگوید:

 

عشق نوظهور میگویددوستت دارم چون به تو نیازمندم

اما عشق بالغ میگویدبه تونیازمندم چون دوستت دارم

                                                             

                                           جان درایدن هم میگه:

                                           رنجهای عشق بسیار شیرین تر از شادیهای دیگر است....

ولی از تمام اینه گذشته من با این جمله احساس بهتری دارم

 

جایی که جان روسکین میگه:

                                 زمانی که عشق ومهارت کنار هم قرار میگیرند ان زمان حاصل کارشان

                                     تماشایی است

 به نظرم من عاشق شدن خیلی قشنگ و عالیه یه حس بیان نشدنی ...ولی عاشق ماندن و عشق رو به معنای واقعی اش حفظ کردن به نظر خیلی سخت تره واین نمایشنامه نویس راست گفته که مهارت هم در کناش لازمه هرچند که ممکنه اون رو از حس و حال طبیعی خودش دور میکنه ولی به هر حال هر چیزی مهارتی میخواد حتی عشق...شاید به همین خاطر ه که ادم ها این روز ها خیلی زودو خیلی زیاد عاشق میشن ولی خیلی کم عاشق میمونن واقعا...

نظرات 2 + ارسال نظر
rooha چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام
بگذار انسان ها تا می توانند از نژاد سنگ باشند
اما تو سعی کن چشمه باشی
موفق باشی

ممنون از توجهت باز هم دل ما رو به حضور خودت رنگین کن

مینو شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ق.ظ http://skybulo.blogsky.com

ممنون و اگر موافقی تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد