یک شاخه رز ...یک شعر ... یک لیوان چایی

تا نگاه میکنی وقت رفتن است ناگهان چقدر زود دیر میشود

یک شاخه رز ...یک شعر ... یک لیوان چایی

تا نگاه میکنی وقت رفتن است ناگهان چقدر زود دیر میشود

عنوانش را بگذارید چیزی شبیه برزخ...

دیروز دیدم ات در مطب (متخصص زنان) پهلویم نشسته بودی

 چهره ات گرفته بود صورتت پر از چین و چروک و موهایت که تک و توک سفید شده بودند

                                                                     وصدایت که می لرزید...

بی مقدمه گفتی...که این بار هم نشد

ومن با تعجب نگاهت کردمو نپرسیدم چیزی

 اخر نگران بغضت بودم که بترکد

 ولی خودت بودی که گفتی:این دفعه ی یازدهم بود  پرسیدم سقط کردی؟سرش را تکان داد یعنی که بله

بعد زیر لب زمزمه کرد که :هر بار مادر شدم و نشدم /سیسمونی خریدم از عروسک وماشین تا روتختی  های صورتی وابی /هر بار خندید م و ذوق کردم و هر بار فکر کردم که این بار اخر است وتا چند ماه دیگر کودکم را در اغوش خواهم گرفت /لالایی های من در گوشش و صدای خنده هایش در گوشم/ولی امان و افسوس از قلبی که در ماه ۵ از کار می افتد/ ودلیلی که نامعلوم است .../ومن برزخ همیشگی ام...

دیگر نمیشنیدم و او هم دیگر نمیگفت تنها اشکهایمان جاری بود

 وخودش که زیر لب میگفت:خدایا رحم خدایا رحم /من که بنده ی بدی نبودم

*

 مثنوی هفتاد من کاغذ است داستان زنانی که دیروز دیدمشان

زنانی ناامید در عین امیدواری به اینده

فقط در انتظار گوشه چشمی / توجهی / نظری از جانب هم او که بگوید کن فیکون

نظرات 4 + ارسال نظر
حسن فقیه جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ http://adabiatnews.blogsky.com/

وبلاگ خوبی داری نظرت درباره تبادل لینک چیه ؟

111Mostafa جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.bia2forex.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم

س -ف جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام عزیزم...
پست تو می تونه یکی از صدها اتفتق تلخی باشه گه برای یک زن ممکنه پیش بیاد...
اون قدر تلخ که حتی شنیدن داستان تکراری اش هم چشم منو بارونی می کنه...
ان شا الله خدا به حق غربت عصرای جمعه حاجت دل همه ی درد منداشو بده...
ممنون که بهم سر زدی
یا علی
(راستی٬اسم مستعارت رو خیلی دوست می دارم!)

خفاش سیاه شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.blackbat.blogsky.com

از اینکه به وبلاگم سر زدید متشکرم. امیدوارم بازهم این بنده را با حضور گرمتان شاد نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد