یک شاخه رز ...یک شعر ... یک لیوان چایی

تا نگاه میکنی وقت رفتن است ناگهان چقدر زود دیر میشود

یک شاخه رز ...یک شعر ... یک لیوان چایی

تا نگاه میکنی وقت رفتن است ناگهان چقدر زود دیر میشود

چقدر زود بزرگ شدیم...

به نام خدا

 هفته دیگر عروسی میناست

 یکی از بهترین دوستانم

ااز یک طرف خوشحالم از یک طرف غمگین ولی بیشتر از همه چیز وقتی که خوب فکر میکنم  بهت زده ام

از اینکه چقدر زود بزرگ شدیم ....حالا هر کدام از ما برای خودش خانم یک خانه است ...این روز ها وقتی که دور هم جمع میشویم دیگر صحبتهایمان مثل قبل نیست ...رنگ و بوی زنانه گرفته است...گاهی برایمان خنده دار است که از شوهر هایمان حرف میزنیم ...وشاید چند سال بعد از بچه هایمان برای هم بگوییم ...و شاید چندین سال بعد ماهم بخشی از وبلاگ بچه هایمان شویم...خلاصه روزگار قریبی است به هر نحوی هر کدام از ما وارد میدان زندگی شده اند و دیگر ان دختر دبیرستانی های پر شور و شر نیستند....

 سحرکه ازدواج کرد ورفت مالزی و دل ما را هم با خودش برد

فاطمه که بلاخره با تمام سختی ها عاشقانه با همسرش زندگی میکند

ان یکی فاطمه که من واقعا کسی را به جز همسرش در کنار او نمی توانستم تصور کنم هم از لحاظ ظاهر هم باطن جفت همند

ومینا که از صمیم قلب ارزوی خوشبختی اش را دارم

و می مانند لیلا و نسیبه که ازدواج نکرده اند وهمیشه غر غر میکنن که ...اه باز نشستید از شوهراتون میگید حالمون به هم خورد ...که امیدوارم هر چه زودتر به اون چیزی که میگن مصیبت و بدبختی دچار بشن (ازدواج کردن)که دیگر از حر فهای ما حالشان به هم نخورد!

وراستی خود من که تا ۲ماه دیگر پیوند زندگی ام ۳ سالگی اش تمام میشود...

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

نمیدانم چرا هرگز دلم برای گذشته ام تنگ نمی شود... همیشه و در هر صورت حال زیباتر است! اما من هماره نگران آینده ام!
شعرهای بلاگ سروده خودتان است؟ واقعا لذت بردم.

سلام سمانه عزیز از اشناییتان خوشبختم ممنون از توجهتان و نوشته تان ... بله شعرها اگر ارزشی داشته باشند از خودم هستند...هر چند بیشتر جنبه تفنن دارند مشتاق دیدن بلاگتان هستم...

سمانه اسحاقی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ http://samaram.blogsky.com

من همان بالایی ام (که همیشه پایین جا می مانم!)

حامی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ http://employ.vov.ir

سلام جالب بود.
اگر دنبال یک شغل اینترنتی ثابت و غیر کلیکی و دارای عضویت رایگان و آموزش رایگان و ارز آور برای کشور و دارای درآمدی تصاعدی هستی، انتظار کافی است.

با مراجعه به employ.vov.ir می توانید این آرزو را برآورده نمائید.

در بهترین شرایط تا سقف 90 میلیون اما رقمهای پائین تر کاملا دست یافتنی است.

در ضمن منتظر مطالب مشابه شما هستم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

غرلک شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ب.ظ http://golemamgoli.blogsky.com/

ما تو دانشگاه پنج تا بودیم که همه مان هم ترشیدیده ایم:))

عزیزم ازدواج به قول قدیمی ها دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره /قسمت شماهم میشه به زودی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد